Boşanmakta kararsızım ne yapabilirim
Eşimle 5 yıldır bir evliliğim var. Bu 5 yıl öncesinde liseden beri bir geçmişimiz var. Yani neredeyse böyle beraber çocuklukumuzdan beraber büyüdük O zamandan birbirimize sevgimiz var. Gerçekten birbirimizi çok seviyoruz. O da beni ben de onu evlendik. Eşim bir hata yaptı kumar oynadı ve 5 yıldır bunu ödeme ile uğraştık işte 4-5 aydır falan borçlarımız bitmişti. Şimdi tekrar böyle bir şey yapmış. 650.000 bir borca girmiş onu o kadar çok seviyorum ki o kadar çok üzülüyorum ki bu evliliği bitirmeli miyim yoksa bitirmezsem şu an çok üzülüyorum ama ileride daha mı büyük sıkıntılar Yaşarım Ben aynı zamanda KPSS'ye çalışan bir kadınım ve 4 yaşında bir oğlum var. Ona dedim ki yollarımızı ayıralım ama Eylül'den sonra o zamana kadar hani kurulu bir düzenim var. Bunu bozmak istemiyorum. Sınavlara çalışıyorum. O da dedi ki bana sen her aklında her şeyi bitirdiysen bunun Eylül'den sonra yine Ne alakası var yani gideceksen şimdi gittik gibisinden söyledi ve bana ben sana her şeyi söyledim açıkça dürüst oldum ve sen beni yarı yolda bırakıyorsun dedi. Biz ne olursa olsun bu evliliği sürdürme olarak görüyordum ben dedi ve ben ne yapacağımı Gerçekten bilmiyorum hem dersler hem çocuk hem yani boşanmalı mıyım ikinciye de görmüyorum olayım bilmiyorum
- Paylaş: