3 aylık bir ilişkim var, ailem kızla alakalı birkaç durumdan dolayı ilişkiyi onaylamıyor ne yapmalıyım?
Merhaba, 3 aylık bir ilişkim var, çok güzel anlaşıyoruz. Kızın ailesiyle tanıştım ve benden memnun kaldılar. Fakat kendi ailem kızın üniversite eğitimi almadığı için ve başka 1-2 sebepten dolayı önyargılı yaklaşarak ilişkimizi onaylamıyor ve kızı/ailesini araştırmayıp tanışmayacaklarını sert şekilde ifade etti. Kızın ailesiyle tanıştığımdan haberleri yok, uygun bir zamanda açıklayıp onları ikna etmek istiyorum fakat aramızdaki gerilimin tırmanacağından endişe ettiğim için ertelemeye meyilli oluyorum. Öte yandan, kız arkadaşım süreci biraz hızlandırmak istiyor ve ailesi ciddi bir beklentiye girdi. Bu dengesiz durum beni daha da geriyor. Bundan bağımsız olarak ailemle ilişkim istikrarlı değil. Genel olarak korumacı ve suçlayıcı davranıyorlar. Ailemi kızla tanıştırma konusunda ikna etmeye çalışmalı mıyım? Nasıl bir yol izlemeliyim? Bana destek vermezlerse evlilik yolunu nasıl inşa etmeliyim ve nelere dikkat etmeliyim? Hemen aksiyon almak ile en uygun zamanı beklemek arasında gidip geliyorum ve bu, özgüvenimi zedeliyor. Desteğinizi rica ederim. Teşekkürler.
- Paylaş: