• Anasayfa
  • Sorular
  • Anne babam öldüğünden beri 3 yılgeçti bu duruma sokulduğum için çok öfkeli ve mutsusuzum
Psikoloji

Anne babam öldüğünden beri 3 yılgeçti bu duruma sokulduğum için çok öfkeli ve mutsusuzum

Gizli Kullanıcı25 Haziran 2026 16:42

Bedenimi beğenmiyorum kilo aldım Hayatımda hiç kimseyi istemiyorum Kim kimseyle görüşmüyorum Evden dışarı çıkmak istemiyorum Spora da gitmiyorum İşe de gitmek istemiyorum İçimde derin bir memnuniyetsizlik var Bir şeylerin böyle olmaması gerektiğine inanıyorum ama o bir şeylerin de ne olduğunu bilmiyorum Yani bu kadar mutsuz ve hissiz olmam bana saçma geliyor Bu ruh halini sevmiyorum Sanki bir zarın içindeyim ve çıkamıyorum

  • Cevap Bekliyor

  • Paylaş:

Bu soru

Psk. Ecem Bakıner tarafından

rezerve edildi, cevap bekleniyor.

Rezerv Saati: 27 Haziran 2026 07:18

Cevaplanmış benzer sorular