Doğru insan ama yanlış hisler mi?
Bu adamla birkaç haftadır konuşuyoruz ve buluşuyoruz, yani her şey çok yeni. Gerçekten iyi biri ve sunabileceği çok şey var. Dürüst, ne istediğini bilen, detaylara önem veren, ilişki fobisi yok, güvenilir ve açık fikirli; bir erkekte gerçekten takdir ettiğim şeyler. Ancak fiziksel olarak hiç çekici değil. Bunu söylemek kötü hissettiriyor ama fiziksel olarak ona hiç çekilmiyorum. Benden hoşlandığını hemen hemen hissediyorum karakterim kişiliğim hoşuna gitmiş ve aramızda tam olarak 10 yaş var aslında ilk bundan kaynaklı bir şey hissetmiyorum diye düşündüm ama kafa yapımız o kadar benzer ki hiç 10 yaş varmış gibi hissetmiyorum, karşımda ciddi bir adam olduğu için bende ciddi düşünüyorum haliyle geleceğe yönelik hem onun adına hem kendi adıma. Bunun fiziksel görünüşünden mi yoksa başka bir şeyden mi kaynaklandığını bilmiyorum. Ona zaman tanımak ve onu daha iyi tanımak istiyorum, belki ona karşı bir şeyler hissederim, ama onun bana daha çok bağlandığından ve benim hissetmediğimden endişeleniyorum ve gerçekten onu kaybetmek istemiyorum çünkü aradığım mutluluğu ve gerçek ilişkiyi şu kafamdaki düşünceler olmasa gerçekten yaşayabileceğimi düşünüyorum. Zaten şuan onu tanımak istediğimi ve onun dışında ne bir temas ne bir ilişki kesinlikle istemediğimi biliyor ve çok saygılı davranıyor anlayışlı karşılıyor birde. Ne yapmalıyım zaman mı tanımalıyım bu ilişkiye yoksa bitirmeli miyim?
- Paylaş: