Hayata nasıl atılır ve tekrardan nasıl düzene sokarım?
Merhaba. Ben şu an 29 yaşındayım üniversiteden mezun oldum. 2 yıldır işsizim. Başvurduğum yerlerden bir dönüş alamıyorum ve artık bu durum öyle bir hale geldi ki ne evden çıkıyorum ne bir şey yapma isteğim var kendimi zorluyorum ama bir noktada yeniden büyük bir çöküntü yaşıyorum ve hiçbir şey yapma isteğim olmuyor. Hiç arkadaşım kalmadı bazıları ile ben iletişimi kestim bazıları benimle iletişimi kesti. Annem ve dedemle yaşıyorum. Annemin ve dedemin verdiği harçlıklarla geçiniyorum. Bana çok baskı da yapmıyor annem arada iş bak diyor ama ben artık ne çalışmak ne de bir şey yapmak isteniyorum. Bir yanım hayata ne şekilde olursa olsun atılmak istiyor herhangi bir iş bile olsa çalışayım harçlığım olur düşüncesi oluyor sonra peki sonra ne olacak ne yapacağım düşünceleri yüzünden ona da cesaret edemiyorum. Tek sorun işsizliğimde değil elimi neye atsam elimde kalıyor. Her şeyim zorlukla oluyor. Okul zamanı staj bulmakta çok zorlandım senelerce staj aradım zar zor buldum. Mezun oldum bu seferde aynı durum iş için oldu bulduklarım olacak gibi olup olmadı. Şimdi ise cesaretimi kaybettim. Yeteneğim var yapabileceğim şeyler var ama ben cesaret edip adım atamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum.
- Paylaş: