Kız arkadaşım olmuyor
Neden kız arkadaşım olmuyor ? Neden benden hoşlanmıyorlar ? Boş beleş birisi'de değilim. Bir çok konuda kendini geliştirmiş birisiyim. 15 yıldır Crossfit yapıyorum. 184 boyundayım ve çok iyi bir tarzım var. Kaç kez tanımadığım insanlar bile giyim tarzıma ilfitaf etti. Spordan, iş yerinden ve bir kaç kurstan şansımı denedim ama olmadı. Mesela bir kız ile konuşuyorum 4 saat sonra mesaja dönüyor yani ilgisi yok. Bende geç dönüyorum. Yada 1-2 kez kahve içmeye davet ediyorum, bahane üretiyor yada gelmek istemediği belli oluyor ve ısrar etmiyorum. Tam tersi mi olmam gerek ? Genelde ısrar eden, kendine saygısı olmayan, önüne gelen biraz ortalama dişi cinsine " arkadaşça" yavşayan ne kadar adam tanıdıysam asla boş kalmıyor. Bu mudur olması gereken ? Neden özsaygılı insanlar istenmiyor ? Çirkin olduğumu hiç düşünmedim ama belkide çirkinim dedim yüzümdeki bir çok yerden estetik oldum. Yolda kızlar süzüyor. Bazen sevgilisi olan kızlar bile süzüyor artık. Ama hayatım değişmedi.. 35 yaşındayım ve doğal olarak çevrem azaldı. Kendine bakmayan, sünepe, yılışık, göbekli-zargana, bakımına dikkat etmeyen, her ortalama kadına deneyen, arkadaş ayağına sinsi sinsi acaba bir şey çıkarmı diye sümsük sümsük bekleyen ,aile geçindirecek kapasitesi olmayan, kadın karşısında kendi düşüncesi olmayan, gerektiğinde sırtını dönüp ayrılacak saygısı olmayan adamlar bile sevilirken neden hep yalnızım. Yıllardır çok üzülüyorum ve hayattan kopuyorum.
- Paylaş: