neden yemek yeme isteğim azalıyor
2025 yazında her yemeğimden sonra kusmaya başladım bu tüm yaz sürdü kimseye bir şey yansıtmadım ailem dışında ailemde bilerek kendimi kusturduğumu düşünerek bana daha çok yemek yediriyordu eylül ayına geldikten sonra hâlâ devam ettiğini görünce ailem ciddiye aldı ve bir hastaneye göründük o zaman enfeksiyon dediler bi şekilde hallettik kusmalarım 1 ay aradan sonra tekrar başladı bu sefer gene enfeksiyon sandık ama gastrit olduğunu söylediler küçüklüğümden beri reflüm var zaten bir de üstüne gastrit eklenince yiyeceklerim çok kısıtlandı ben zaten fazla yemek yiyen biri değilimdir dışarı çıktığımda hiç yemek yemem sadece evdeyken yerim bu da 1 ya da 2 öğün olur çoğunlukla ama 2 öğünde olsa yerdim en azından ancak artık yemek yemek istemiyorum sadece sarelle veya tuzlu şeyler çekirdek gibi bu iki seçenekten başka bir şey yemem için zorla olması gerekiyor ailemden gizli tutuyorum zaten pek evde değiller haftada 2 gün falan o günlerde normal 2 öğün yiyorum anlamamaları için ama onların olmadığı 5 gün boyunca dediğim gibi sadece sarelle ve tuzlu şeyler bu yaklaşık 5 aydır sürdürdüğüm bir şey hayatımda yaşadığım bir sürü şey var ama kimseye anlatmıyorum günlüğüme yazıyorum sadece acaba içimde tutmak beni depresyona falan mı soktu aileme de söyleyemem ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tek bildiğim diğer yemekleri yemek istemediğim yediğim şeylerinde yemek sayılmadığını biliyorum
- Paylaş: