Beslenme

neden yemek yeme isteğim azalıyor

Gizli Kullanıcı24 Mayıs 2026 19:11

2025 yazında her yemeğimden sonra kusmaya başladım bu tüm yaz sürdü kimseye bir şey yansıtmadım ailem dışında ailemde bilerek kendimi kusturduğumu düşünerek bana daha çok yemek yediriyordu eylül ayına geldikten sonra hâlâ devam ettiğini görünce ailem ciddiye aldı ve bir hastaneye göründük o zaman enfeksiyon dediler bi şekilde hallettik kusmalarım 1 ay aradan sonra tekrar başladı bu sefer gene enfeksiyon sandık ama gastrit olduğunu söylediler küçüklüğümden beri reflüm var zaten bir de üstüne gastrit eklenince yiyeceklerim çok kısıtlandı ben zaten fazla yemek yiyen biri değilimdir dışarı çıktığımda hiç yemek yemem sadece evdeyken yerim bu da 1 ya da 2 öğün olur çoğunlukla ama 2 öğünde olsa yerdim en azından ancak artık yemek yemek istemiyorum sadece sarelle veya tuzlu şeyler çekirdek gibi bu iki seçenekten başka bir şey yemem için zorla olması gerekiyor ailemden gizli tutuyorum zaten pek evde değiller haftada 2 gün falan o günlerde normal 2 öğün yiyorum anlamamaları için ama onların olmadığı 5 gün boyunca dediğim gibi sadece sarelle ve tuzlu şeyler bu yaklaşık 5 aydır sürdürdüğüm bir şey hayatımda yaşadığım bir sürü şey var ama kimseye anlatmıyorum günlüğüme yazıyorum sadece acaba içimde tutmak beni depresyona falan mı soktu aileme de söyleyemem ne yapmam gerektiğini bilmiyorum tek bildiğim diğer yemekleri yemek istemediğim yediğim şeylerinde yemek sayılmadığını biliyorum

  • Cevap Bekliyor

  • Paylaş:
kapali

Sadece Psikologlar cevap yazabilir

Cevaplanmış benzer sorular

Beslenme

Diyetisyene gitmekten kaçıyorum, adım atamıyorum nasıl yapacağım

Yirmi yaşındayım önce üniversite sınavı sonra üniversitede ilk yıl gerginliği derken çok kilo aldım. İdeal kilomun neredeyse 10-15 kilo üzerine çıktım. Eski vücuduma dönmek istiyorum ama bi türlü mental olarak kendimi hazırlayamıyorum başlamaya. Bu kararı aldıktan sonra bile yapabilir miyim yapamaz mıyım ben neden böyle oldum diye düşünürken 5 kilo daha almışım. Görüntüm beni mutsuz ediyor, bacaklarım çok kalınlaştı çatlaklarım var, göbeğim çıktı, kollarım çok yağlandı. Pantolanlarımın neredeyse hiçbiri eskisi gibi olmuyor, sürekli bol şeyler giyiyorum giydiğim en bol şey bile bi şekilde ya belimi ya bacağımı sıkıştırıyor rahat edemiyorum. Tişörtlerimin bazıları koluma oturuyor. Bacaklarım güzel görünmediği için elbise etek giyemez oldum. Diyetisyene gitmek istiyorum ama duyacaklarım için hazır hissetmiyorum. Ne bel basen çevremi ne vücudumdaki yağ oranını duymak istemiyorum. Bi yandan da utanıyorum. Sanırım kendi bedenimden utanıyorum. .. Karşımdaki kişinin mesleği bu her gün bir sürü insanı tartıyor ölçüyor belki evet ama yine de kendimi rahat hissedemiyorum. İçimden bir ses de artık o tartıya çıkmamın vaktinin geldiğini o mezuradaki sayıyı görmem gerektiğini söylüyor ama yine de adım atamıyorum. Ne yapmalıyım?Şimdiden cevabınız için teşekkür ederim.