Romantik İlişkiler

Nişanlım hakaret ettiği için onu bıraktım

Gizli Kullanıcı23 Haziran 2026 12:30

kavgada bana hakaret ettiği için onu bıraktım nişanlıydık nişanı atalı 1 hafta oldu . Genelde her kavgamızda hakaret eder bende affederim sevdiğim için alttan alıyorum aslında hala seviyorum beraber bir ilişki terapisine gitsek oda bende halledebilir miyiz bu durumu çünkü artık ne yapacağımı bilemiyorum bir yanım çabalamak istiyor ama bir yanım hiç bişi yapmak istemiyor çünkü mutsuz olduğumu biliyorum ilişkide o sevgiyi hissedemiyorum oda belki sevgiyi öyle gördü bana gösteremiyor bilmiyorum 2 ay sonra düğünümüz vardı sevgili olsak vazgeçmek belki daha kolay olurdu bilemiyorum ama ne hissettiğimi söylemem gerekirse hiç bişi hissedemiyorum yani nasıl anlatsam nötr bildiğiniz acı bile çekmiyorum sanki bir tek eski sevgilisinin profiline baktığını söylemiş onu duydum bi içim kötü oldu o kadar sonrasında bunu dert etmedim . Yani terapi görsek ikimizde halledebilir miyiz bunu aşabilir miyiz ilişkiyi kurtarabilir miyiz

  • Cevap Bekliyor

  • Paylaş:
kapali

Sadece Psikologlar cevap yazabilir

Cevaplanmış benzer sorular