Romantik İlişkilerKategorisi
Aşkı yaşamak bazen harika, bazen zorlayıcı olabilir. İlişkilerde dengeyi kurmak, kırılmadan konuşmak ve karşılıklı anlayışı sürdürmek için ufak farkındalıklar büyük etkiler yaratabilir.
Soru sor
Filtrele
Kategoriler
Filtrele
Soru sor
Filtrele
Kategoriler
Eşimin telefonunda eski sevgilisinin başka isimle kayıtlı olduğunu gördüm
Merhaba yaklaşık 20 gün önce nikahım oldu. Eş durumu tayininden dolayı nikahı erken kıydık. Eşimin benden önce cinsel birliktelik de yaşadığı bir ilişkisi olmuş. Ben kendim başörtülü biriyim eşimde buna dikkat eder. Ama böyle bir hata yaptığını söyledi kabul ettim evlendik. Benim o tarz bir ilişkim olmadı. Geçen gün onunla birlikteyken bir rüya gördüm rüyamda eski sevgilisini başka bir isimle kaydetmişti. Sonra uyandım rüyayı anlattım telefonu verdi bak rüya bu kontrol et dedi kızın adını kendisini asla bilmediğim biri ama rüyamdaki kızın adını yazdım “Google” diye whatsappta kayıtlı olduğunu gördüm. O dedi rehberde yok silmiştim bu o eski sevgilin mi dedim evet dedi ama bilmeme imkan yoktu. O kadar kırıldım ki dedi silmiştim whatsappta nasıl kalmış bilmiyorum dedi. Sildi. Ama ben içimden silemedim. Kaç gündür tartışıyoruz içime sinmiyor evlilik bu nasıl davranacağımı bilmiyorum. Numaraları değiştirelim dedim değiştirmiyor saçma buluyormuş. Nikah fotoğrafımızı da hiç paylaşmadı. Gerçekten çıkmazdayım bana baskı kuruyorsun diyor. Öyle bir şey yapmıyorum güvenim öyle kırıldı ki yoktu silmiştim kayıtlı değildi diyor ama inanamıyorum çok kırıldım ne yapabilirim?
Doğru insan ama yanlış hisler mi?
Bu adamla birkaç haftadır konuşuyoruz ve buluşuyoruz, yani her şey çok yeni. Gerçekten iyi biri ve sunabileceği çok şey var. Dürüst, ne istediğini bilen, detaylara önem veren, ilişki fobisi yok, güvenilir ve açık fikirli; bir erkekte gerçekten takdir ettiğim şeyler. Ancak fiziksel olarak hiç çekici değil. Bunu söylemek kötü hissettiriyor ama fiziksel olarak ona hiç çekilmiyorum. Benden hoşlandığını hemen hemen hissediyorum karakterim kişiliğim hoşuna gitmiş ve aramızda tam olarak 10 yaş var aslında ilk bundan kaynaklı bir şey hissetmiyorum diye düşündüm ama kafa yapımız o kadar benzer ki hiç 10 yaş varmış gibi hissetmiyorum, karşımda ciddi bir adam olduğu için bende ciddi düşünüyorum haliyle geleceğe yönelik hem onun adına hem kendi adıma. Bunun fiziksel görünüşünden mi yoksa başka bir şeyden mi kaynaklandığını bilmiyorum. Ona zaman tanımak ve onu daha iyi tanımak istiyorum, belki ona karşı bir şeyler hissederim, ama onun bana daha çok bağlandığından ve benim hissetmediğimden endişeleniyorum ve gerçekten onu kaybetmek istemiyorum çünkü aradığım mutluluğu ve gerçek ilişkiyi şu kafamdaki düşünceler olmasa gerçekten yaşayabileceğimi düşünüyorum. Zaten şuan onu tanımak istediğimi ve onun dışında ne bir temas ne bir ilişki kesinlikle istemediğimi biliyor ve çok saygılı davranıyor anlayışlı karşılıyor birde. Ne yapmalıyım zaman mı tanımalıyım bu ilişkiye yoksa bitirmeli miyim?
Kız arkadaşım olmuyor
Neden kız arkadaşım olmuyor ? Neden benden hoşlanmıyorlar ? Boş beleş birisi'de değilim. Bir çok konuda kendini geliştirmiş birisiyim. 15 yıldır Crossfit yapıyorum. 184 boyundayım ve çok iyi bir tarzım var. Kaç kez tanımadığım insanlar bile giyim tarzıma ilfitaf etti. Spordan, iş yerinden ve bir kaç kurstan şansımı denedim ama olmadı. Mesela bir kız ile konuşuyorum 4 saat sonra mesaja dönüyor yani ilgisi yok. Bende geç dönüyorum. Yada 1-2 kez kahve içmeye davet ediyorum, bahane üretiyor yada gelmek istemediği belli oluyor ve ısrar etmiyorum. Tam tersi mi olmam gerek ? Genelde ısrar eden, kendine saygısı olmayan, önüne gelen biraz ortalama dişi cinsine " arkadaşça" yavşayan ne kadar adam tanıdıysam asla boş kalmıyor. Bu mudur olması gereken ? Neden özsaygılı insanlar istenmiyor ? Çirkin olduğumu hiç düşünmedim ama belkide çirkinim dedim yüzümdeki bir çok yerden estetik oldum. Yolda kızlar süzüyor. Bazen sevgilisi olan kızlar bile süzüyor artık. Ama hayatım değişmedi. . 35 yaşındayım ve doğal olarak çevrem azaldı. Kendine bakmayan, sünepe, yılışık, göbekli-zargana, bakımına dikkat etmeyen, her ortalama kadına deneyen, arkadaş ayağına sinsi sinsi acaba bir şey çıkarmı diye sümsük sümsük bekleyen ,aile geçindirecek kapasitesi olmayan, kadın karşısında kendi düşüncesi olmayan, gerektiğinde sırtını dönüp ayrılacak saygısı olmayan adamlar bile sevilirken neden hep yalnızım. Yıllardır çok üzülüyorum ve hayattan kopuyorum.
İlişkimi eski döngüye nasıl döndürebiliriz?
Mrblar2022 den bu zamana kadar süren uzak mesafe bir ilişkim var. Aslında hiç bir sorunumuz yoktu Fkt ben 2024 temmuz ayından sonra tam zamanlı işimden cıktıktan sonra sevgilimde o senede 2 işte çalışmaya basladı ve en son yanına 2024 martta gittim,işten cıktıktan snr ona olan ilgim, tutkum, bagım eskisi gibi gösterdiğimi zannederken su dönemlerde fark ettimki göstermemişim. özel ihtiyaçlarımıza kdr herşeyi yapabiliyorken onlarıda yapmamaya basladım. Ve 2025 yılında ben onun hayatı ilk defa didklememe başladım sosyal medyada o kim,bu kim gibi hatta 2025 senesin direk cıkar dediklerimi kişileri cıkardı. . Sevgilim o tarihten en once bana yapısık, her dk msjlar atan her saniye görüntülü günaydın msjları atan, ayrılıcam olmuyor dediğimde cocuklar gibi ağlayan,asla beni bırakmayan biriydi eskden. 2026 tarihinde bir sosyal medya olagı oldu yine büyğk tartıstık o yalvaran adam yok, ağlak, adam yok, ama barıştık bir sekilde ama 2025 2026 senesinde o eski arzu, istek yok, saatlerce konusan adam yok ama aratyıp soruyorda. O kadını cıkardı cünkü ona ilk defa o kişinin psikolojimi bozdun uzarsr verdiğini söyledim cıakrdı. . Ama benden 3 hftdır bir süphe var, yalan söylüyor, inanmıyorum, eve gittiğini dedi ama evde değil Vs gibi sonuc ayrılmak istediğimi söyledim ayrıldım sğrekki aradı acıklamalar yaptı her zamanki ve yine birlikteyiz ama ben o eski adamı hala göremiyorum bunun sebebi nedir
Nişanlım hakaret ettiği için onu bıraktım
kavgada bana hakaret ettiği için onu bıraktım nişanlıydık nişanı atalı 1 hafta oldu . Genelde her kavgamızda hakaret eder bende affederim sevdiğim için alttan alıyorum aslında hala seviyorum beraber bir ilişki terapisine gitsek oda bende halledebilir miyiz bu durumu çünkü artık ne yapacağımı bilemiyorum bir yanım çabalamak istiyor ama bir yanım hiç bişi yapmak istemiyor çünkü mutsuz olduğumu biliyorum ilişkide o sevgiyi hissedemiyorum oda belki sevgiyi öyle gördü bana gösteremiyor bilmiyorum 2 ay sonra düğünümüz vardı sevgili olsak vazgeçmek belki daha kolay olurdu bilemiyorum ama ne hissettiğimi söylemem gerekirse hiç bişi hissedemiyorum yani nasıl anlatsam nötr bildiğiniz acı bile çekmiyorum sanki bir tek eski sevgilisinin profiline baktığını söylemiş onu duydum bi içim kötü oldu o kadar sonrasında bunu dert etmedim . Yani terapi görsek ikimizde halledebilir miyiz bunu aşabilir miyiz ilişkiyi kurtarabilir miyiz
Sevgilimi seviyormuyum bilmiyorum
5 aylık bir ilişkimiz var sosyal medyadan tanıştık aşık değilim bunu biliyorum ama sevip sevmeme konusunda çok kararsızım ilk 4 ay böyle düşünceler yoktu akışına gidiyordu ilişki onunla buluşmak istiyorum temas etmek istiyorum ama içimde yine de boşluk hissi var onun beni sevdiğini de biliyorum ama evlilik düşüncesi korkutuyor beni ya sevmiyosam diye onun yanında tamamen kendim gibi davranıyorum yanına makyajsız bile gidebiliyorum napmam lazım
İliski
Merhabalar eşim ilişki sırasında 3. kisilerden bahsediyor gerçekte böyle birşey olmayacağına buna müsade etmeyeceğine çok eminim sadece zevk almak için o sirada konuşmak istiyor ya da akşamlari dışarı çıkarken iç çamaşırı giymeden dışarı çıkmamı istiyor bu beni fazla rahatsız etmiyor ama nasıl karşılık vermeliyim bu soyledikleri normal. mi buna anlam veremiyorum sizce ne yapmalıyım nasıl davranmaliyim bunları konuşmaya başladığımızdan beri seks hayatımız çok canlandı çok da mutluyuz ama bu soylediklerine nasıl karşılık vermeliyim. noktasinda tikaniyorum
İnsan değişir mi
3 yıla yakın süredir bir ilişkim var her daim ya eski sevgilisine gitti ya başka insanlarla sürekli konuştu fiziksel olarak da defalarca aldattı ben en başlarda kendimden çok fazla verdim o söylesin ben inanayım modunda oldum daha sonra şehir değiştirdim geldim o yine değişmedi ne zaman ki ben dur de diyecek güçte oldum sonradan ilgi sevgi gerçek anlamda gördüm böyle geçmişe sahip biri gerçekten değişebilir mi
İliskimi anlamıyorum
1 yıllık iliskim var ve ilk 5-6 ay cok iyiydi sonra kavgalar olustu ve belli dönemlerde bi arkadaş ediniyo takıntı yapıyo ona beni unutuyor buluşmalar falan gecen haftada hayatım kötü kendin yolunu ciz ayrılalım dedi üzcem seni dedi bende çok sevdiğim icin yalvardım barıstık 1 hafta oldu iste arkadasını önüme koyuyo laf edince benim dedigim olucak diyor napıcam bilmiyorum o kadar cabalıyorum ki bosuna yani onda bi caba yok ama onunla olmak istiyorum seviyorum ama benden uzaklasmalısın diyo cok inatcı ve bencil
kaygılarımı nasıl azaltabilirim
su an nisanliyim ve ilişkim konusunda cok kaygi yasiyorum her hareketten anlam çıkarmaya çalışıyorum ve bu durum beni inanılmaz derecede yormaya basladi her planı ben yapıyorum her görüşmeyi ben ayarlıyorum ve hayatında yeterince onemli değilim gibi hissediyorum bundan kaynaklı da sürekli kaygılı ve rahatsızım bunu nasıl asacagimi bilmiyorum kaygım sadece yan yanayken azalıyor ama tamamen de bitmiyor bu durumu asmak istiyorum