Romantik İlişkilerKategorisi
Aşkı yaşamak bazen harika, bazen zorlayıcı olabilir. İlişkilerde dengeyi kurmak, kırılmadan konuşmak ve karşılıklı anlayışı sürdürmek için ufak farkındalıklar büyük etkiler yaratabilir.
Soru sor
Filtrele
Kategoriler
Filtrele
Soru sor
Filtrele
Kategoriler
İnsan değişir mi
3 yıla yakın süredir bir ilişkim var her daim ya eski sevgilisine gitti ya başka insanlarla sürekli konuştu fiziksel olarak da defalarca aldattı ben en başlarda kendimden çok fazla verdim o söylesin ben inanayım modunda oldum daha sonra şehir değiştirdim geldim o yine değişmedi ne zaman ki ben dur de diyecek güçte oldum sonradan ilgi sevgi gerçek anlamda gördüm böyle geçmişe sahip biri gerçekten değişebilir mi
İliskimi anlamıyorum
1 yıllık iliskim var ve ilk 5-6 ay cok iyiydi sonra kavgalar olustu ve belli dönemlerde bi arkadaş ediniyo takıntı yapıyo ona beni unutuyor buluşmalar falan gecen haftada hayatım kötü kendin yolunu ciz ayrılalım dedi üzcem seni dedi bende çok sevdiğim icin yalvardım barıstık 1 hafta oldu iste arkadasını önüme koyuyo laf edince benim dedigim olucak diyor napıcam bilmiyorum o kadar cabalıyorum ki bosuna yani onda bi caba yok ama onunla olmak istiyorum seviyorum ama benden uzaklasmalısın diyo cok inatcı ve bencil
kaygılarımı nasıl azaltabilirim
su an nisanliyim ve ilişkim konusunda cok kaygi yasiyorum her hareketten anlam çıkarmaya çalışıyorum ve bu durum beni inanılmaz derecede yormaya basladi her planı ben yapıyorum her görüşmeyi ben ayarlıyorum ve hayatında yeterince onemli değilim gibi hissediyorum bundan kaynaklı da sürekli kaygılı ve rahatsızım bunu nasıl asacagimi bilmiyorum kaygım sadece yan yanayken azalıyor ama tamamen de bitmiyor bu durumu asmak istiyorum
Bir ilişkiyi nasıl unuturum
Birisi bana önce çok iyi davrandı, flört gibi. Ama asla ilişkiye isim koymadı. Sonra iş arkadaşıyız aynı zamanda, işdeki tavırlarımı bahane ederek mesafe koydu yaptığım açıklamayı bile dinlemedi kısaca olayı iş arkadaşıyıza getirdi. Ama ben onun bana olan ilgisini görmüştüm ve kendimi taklaya getirilmiş hissediyorum. Bu çok üzücü, unutamıyorum. Evet sevgili olmadık, ama duygularım çok yoğundu. Onu unutmak ve daha sağlıklı ilişkilere başlamak için kendimi sıfırlamak istiyorum. Beni dinlemediği için ona kızgınım ama yine de aklımın bi köşesinde işte. Durmasın orda
Aldatıldım ve affettim
Merhaba altı yıllık bir ilişki içerisindeyim ve bir kere aldatıldım bir kerede ayrıldığımızda hemen yeni birini bulup onunla duygusal bağ kurduğu sürece şahit oldum sonra tekrar beraber olduk ve bana bir daha kötü olan şeylerin yaşanmayacağını söyledi. Lakin zihnim beni rahat bırakmıyor çünkü kendiside artık eski ilgisini kaybetmiş gibi hissediyorum. Sürekli telefonunu kurcalamak istiyorum , açık arama peşinde değilim ama açık bulabilirim ya bir şey varsa düşüncesindeyim . Ve bir kaç gün önce instagramını bir sebeple bana verdi arkadaşı ile videodaki bir kadın üzerinden +18 bir cümle kullandığını gördüm ve daha önce kaydedilenlerinde beğenilerinde başka kadınların fotoğraf ve videolarını gördüğüm kavgalarımızda olmuştu . Benim görebileceğim bir aldatma yapmayacak belki ama benim göremeyeceğimi düşünüp arkadaşları ile kadınlar hakkında böyle cinsel yorumlar yapıyor olması beni mahvetti.
Ailem sevgilimi onaylamıyor onunla evlenmemi istemiyor
sevgilimle 8 yıldır beraberiz ama nasıl bir 8 yıl bilmiyorum toplam 2 yıl beraber kalabilmişizdir çok toksik sürekli gelgitli bir ilişkimiz vardı kendisi narsist oldugu için hep kendisini haklı görürdü çok fazla manipüle etti her kavgamızda beni engellerdi ben peşinden koşardım saatlerce günlerce ve o kadar fazla yıprandım ki yapmadıgım şey klmadı ama o böyle yaptıkça ben ona daha çok bağlandım ve sonra kopamadım kendimi resmen suan ona bağımlı hissediyorum haber alamadıgımda telaşlanıyorum kaygılı bağlanan biriyim ve 1 saat bile haber alamasam kafamda kuruyorum ben çok kez sinir krizi geçirdim ve babam bunlardan birine şahit oldu beni aldı karsısına güzelce anlat dedi kızmadan bağırmadam düzgün bir sekilde sordu bende anlattım ama biraz fazla detay vermişim babamda çoğu şeyin farkındaydı zaten beni mutlu etmeyeceğine evliliğimizin mutlu sonla bitmeyecegini düşündüğü için onu asla istemiyor oda bana yazdı ve biz tekrar barıştık ama bu sefer artık ciddi bir yola gireceğiz saçma sapan hareketlere gerek yok diyerek eski yaptıgı şeylerin hiçbirini yapmıyor ve ben şaşırıyorum sanırım sadece ciddi yola girene kadar yapılan bi durum bilmiyorum 4 ekimde sınavım var ondan sonra beni istemeye gelmek istiyorlar ama ben bunu babama nasıl söyleyeceğim ya da evlenmek istedigime emin miyim bunu bile bilmiyorum çok mutsuzum nolacak bilmiyorum sizden yardım istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz🥺
evli birini düşünmekten nasıl kurtulabilirim
evli ünlü bir yönetmenle, benden 22 yaş büyük sadece duygusal boyutta görüşmem oldu beraberinde eşiyle klasik kötülerdi. Bugun onun dizi çektiği şehre eşinin ziyarete gittiğini gördüm. Kalbim sıkışıyor, hani kötülerdi bu ne şimdi diyorum bu arada 6 aydır hiçbir iletişimimiz yok. Eşi dışında başkalarıyla görüştüğünüde biliyorum ama aklım sürekli onda odağımı değiştiremiyorum kafamda hep ya bir şeyler farklı olsaydı düşüncesi var
Canımı nasıl daha fazla sıkmam çünkü panik atak geçiriyorum
Kendime daha iyi nasıl davranırım bi ilişkim bitti ve panik ataklar geçiriyorum çünkü bana yalan söyledi bi kızla tanışmış ama arkadaşının tanıştığını söyledi sonra ben gittim kıza instagram ismimi verdim seni seni silmiştim önüme baktım dedi sonra da diyor ki seni hala seviyorum senden başkası olsa bile seni düşüneceğim bu ne demek oluyor benimle oyun oynuyor bence aklımla kötü hissettiriyor bana
Geçmiş Aldatılma Travması ve Mevcut İlişkideki Güven Kırıklığının Yarattığı Çatışmalar
Geçmişte aldatıldığım için mevcut ilişkimi kaygıyla sabote ediyor, sürekli kavga çıkarıyorum. Birkaç ay önce erkek arkadaşımı sosyal medyada uygunsuz kadınlara bakarken yakaladım. Düzelteceğini söylese de bu olay travmamı tetikledi ve güvenimi tamamen sıfırladı. Partnerim tartışmalardan çok sıkıldı, ilişkimiz çıkmazda. Kendimi değersiz hissediyorum. Bu güven kırıklığıyla nasıl yüzleşebilirim ve sakinleşerek ilişkimi nasıl kurtarabilirim? Bana ne önerirsiniz? Daha iyi birisi olmak istiyorum.
YAŞ FARKI OLAN İLİŞKİ
Ben 24 yaşındayım. Erkek arkadaşımla aramda 20 yaş var. Benden büyük. Evlenip boşandı ve 1 tane çocuğu var. Boşanma sebebi genç yaşta evlenip yanlış karar vermesi. Eski eşini hala sevdiğini ve değer verdiğini söylüyor. Evlilik boyunca yakın arkadaşım gibiydi diyor ve hala medeni bir şekilde görüşüyorlar. Görüşme sebepleri çocukları. Çocuğundan dolayı yıllarca boşanmayı ertelemiş. Bizim ilişkimiz 10 aydır var. İlişkinin başında yaş konusundan dolayı beni hep uyardı. İlerde pişman olabilirsin gençsin dedi ben yaşlanıcam dedi beni asla kandırmadı tüm gerçekliğiyle konuştu bana. Kendi yaşıtlarım çok çocuksu akılları başka yerde. Ben olgun birini istiyorum. Ben 2 hafta önce artık bu yükü kaldıramayıp anneme söyledim. Çünkü her buluşmaya gittiğimde bir yalan söylemem gerekiyordu. Aile evinde yaşıyorum. Yüksek lisans yapıyorum. Yalan söylemeyi sevmem ve bende yük oldu durumu anneme anlattım. Annem beni psikoloğa götürdü ve zorla ayırdı. Psikologla benden önce bir görüşme yaptı ve peşine benim seanslarım başladı. Psikolog hep çevre ne der üzerine konuşup benim kaygılarımı yükseltiyor. Ailen biz yokuz bu işte diyor ailenden vazgeçebilecek misin diyor. Duygularım yerine denklik üzerine konuşuyor. Annem ayrılmamızı istiyor ve psikolog annemin isteğine göre hareket ediyor. Hep kötü yönleri söylüyor ve aklıma girmeye çalışıyor. Zorla ayırdılar ve psikolojim ne durumda sormuyor. Ne yapmam lazım bilmiyorum. Çok mutsuzum.