Romantik İlişkilerKategorisi

Aşkı yaşamak bazen harika, bazen zorlayıcı olabilir. İlişkilerde dengeyi kurmak, kırılmadan konuşmak ve karşılıklı anlayışı sürdürmek için ufak farkındalıklar büyük etkiler yaratabilir.

Soru sor
Filtrele
filtre ikon
Kategoriler

Filtrele

Soru sor
Filtrele
filtre ikon
Kategoriler
Romantik İlişkiler

Sevgilimi seviyormuyum bilmiyorum

5 aylık bir ilişkimiz var sosyal medyadan tanıştık aşık değilim bunu biliyorum ama sevip sevmeme konusunda çok kararsızım ilk 4 ay böyle düşünceler yoktu akışına gidiyordu ilişki onunla buluşmak istiyorum temas etmek istiyorum ama içimde yine de boşluk hissi var onun beni sevdiğini de biliyorum ama evlilik düşüncesi korkutuyor beni ya sevmiyosam diye onun yanında tamamen kendim gibi davranıyorum yanına makyajsız bile gidebiliyorum napmam lazım

Romantik İlişkiler

İliski

Merhabalar eşim ilişki sırasında 3. kisilerden bahsediyor gerçekte böyle birşey olmayacağına buna müsade etmeyeceğine çok eminim sadece zevk almak için o sirada konuşmak istiyor ya da akşamlari dışarı çıkarken iç çamaşırı giymeden dışarı çıkmamı istiyor bu beni fazla rahatsız etmiyor ama nasıl karşılık vermeliyim bu soyledikleri normal. mi buna anlam veremiyorum sizce ne yapmalıyım nasıl davranmaliyim bunları konuşmaya başladığımızdan beri seks hayatımız çok canlandı çok da mutluyuz ama bu soylediklerine nasıl karşılık vermeliyim. noktasinda tikaniyorum

Romantik İlişkiler

İnsan değişir mi

3 yıla yakın süredir bir ilişkim var her daim ya eski sevgilisine gitti ya başka insanlarla sürekli konuştu fiziksel olarak da defalarca aldattı ben en başlarda kendimden çok fazla verdim o söylesin ben inanayım modunda oldum daha sonra şehir değiştirdim geldim o yine değişmedi ne zaman ki ben dur de diyecek güçte oldum sonradan ilgi sevgi gerçek anlamda gördüm böyle geçmişe sahip biri gerçekten değişebilir mi

Romantik İlişkiler

İliskimi anlamıyorum

1 yıllık iliskim var ve ilk 5-6 ay cok iyiydi sonra kavgalar olustu ve belli dönemlerde bi arkadaş ediniyo takıntı yapıyo ona beni unutuyor buluşmalar falan gecen haftada hayatım kötü kendin yolunu ciz ayrılalım dedi üzcem seni dedi bende çok sevdiğim icin yalvardım barıstık 1 hafta oldu iste arkadasını önüme koyuyo laf edince benim dedigim olucak diyor napıcam bilmiyorum o kadar cabalıyorum ki bosuna yani onda bi caba yok ama onunla olmak istiyorum seviyorum ama benden uzaklasmalısın diyo cok inatcı ve bencil

Romantik İlişkiler

kaygılarımı nasıl azaltabilirim

su an nisanliyim ve ilişkim konusunda cok kaygi yasiyorum her hareketten anlam çıkarmaya çalışıyorum ve bu durum beni inanılmaz derecede yormaya basladi her planı ben yapıyorum her görüşmeyi ben ayarlıyorum ve hayatında yeterince onemli değilim gibi hissediyorum bundan kaynaklı da sürekli kaygılı ve rahatsızım bunu nasıl asacagimi bilmiyorum kaygım sadece yan yanayken azalıyor ama tamamen de bitmiyor bu durumu asmak istiyorum

Romantik İlişkiler

Bir ilişkiyi nasıl unuturum

Birisi bana önce çok iyi davrandı, flört gibi. Ama asla ilişkiye isim koymadı. Sonra iş arkadaşıyız aynı zamanda, işdeki tavırlarımı bahane ederek mesafe koydu yaptığım açıklamayı bile dinlemedi kısaca olayı iş arkadaşıyıza getirdi. Ama ben onun bana olan ilgisini görmüştüm ve kendimi taklaya getirilmiş hissediyorum. Bu çok üzücü, unutamıyorum. Evet sevgili olmadık, ama duygularım çok yoğundu. Onu unutmak ve daha sağlıklı ilişkilere başlamak için kendimi sıfırlamak istiyorum. Beni dinlemediği için ona kızgınım ama yine de aklımın bi köşesinde işte. Durmasın orda

Romantik İlişkiler

Aldatıldım ve affettim

Merhaba altı yıllık bir ilişki içerisindeyim ve bir kere aldatıldım bir kerede ayrıldığımızda hemen yeni birini bulup onunla duygusal bağ kurduğu sürece şahit oldum sonra tekrar beraber olduk ve bana bir daha kötü olan şeylerin yaşanmayacağını söyledi. Lakin zihnim beni rahat bırakmıyor çünkü kendiside artık eski ilgisini kaybetmiş gibi hissediyorum. Sürekli telefonunu kurcalamak istiyorum , açık arama peşinde değilim ama açık bulabilirim ya bir şey varsa düşüncesindeyim . Ve bir kaç gün önce instagramını bir sebeple bana verdi arkadaşı ile videodaki bir kadın üzerinden +18 bir cümle kullandığını gördüm ve daha önce kaydedilenlerinde beğenilerinde başka kadınların fotoğraf ve videolarını gördüğüm kavgalarımızda olmuştu . Benim görebileceğim bir aldatma yapmayacak belki ama benim göremeyeceğimi düşünüp arkadaşları ile kadınlar hakkında böyle cinsel yorumlar yapıyor olması beni mahvetti.

Romantik İlişkiler

Ailem sevgilimi onaylamıyor onunla evlenmemi istemiyor

sevgilimle 8 yıldır beraberiz ama nasıl bir 8 yıl bilmiyorum toplam 2 yıl beraber kalabilmişizdir çok toksik sürekli gelgitli bir ilişkimiz vardı kendisi narsist oldugu için hep kendisini haklı görürdü çok fazla manipüle etti her kavgamızda beni engellerdi ben peşinden koşardım saatlerce günlerce ve o kadar fazla yıprandım ki yapmadıgım şey klmadı ama o böyle yaptıkça ben ona daha çok bağlandım ve sonra kopamadım kendimi resmen suan ona bağımlı hissediyorum haber alamadıgımda telaşlanıyorum kaygılı bağlanan biriyim ve 1 saat bile haber alamasam kafamda kuruyorum ben çok kez sinir krizi geçirdim ve babam bunlardan birine şahit oldu beni aldı karsısına güzelce anlat dedi kızmadan bağırmadam düzgün bir sekilde sordu bende anlattım ama biraz fazla detay vermişim babamda çoğu şeyin farkındaydı zaten beni mutlu etmeyeceğine evliliğimizin mutlu sonla bitmeyecegini düşündüğü için onu asla istemiyor oda bana yazdı ve biz tekrar barıştık ama bu sefer artık ciddi bir yola gireceğiz saçma sapan hareketlere gerek yok diyerek eski yaptıgı şeylerin hiçbirini yapmıyor ve ben şaşırıyorum sanırım sadece ciddi yola girene kadar yapılan bi durum bilmiyorum 4 ekimde sınavım var ondan sonra beni istemeye gelmek istiyorlar ama ben bunu babama nasıl söyleyeceğim ya da evlenmek istedigime emin miyim bunu bile bilmiyorum çok mutsuzum nolacak bilmiyorum sizden yardım istiyorum lütfen yardımcı olur musunuz🥺

Romantik İlişkiler

evli birini düşünmekten nasıl kurtulabilirim

evli ünlü bir yönetmenle, benden 22 yaş büyük sadece duygusal boyutta görüşmem oldu beraberinde eşiyle klasik kötülerdi. Bugun onun dizi çektiği şehre eşinin ziyarete gittiğini gördüm. Kalbim sıkışıyor, hani kötülerdi bu ne şimdi diyorum bu arada 6 aydır hiçbir iletişimimiz yok. Eşi dışında başkalarıyla görüştüğünüde biliyorum ama aklım sürekli onda odağımı değiştiremiyorum kafamda hep ya bir şeyler farklı olsaydı düşüncesi var

Romantik İlişkiler

Canımı nasıl daha fazla sıkmam çünkü panik atak geçiriyorum

Kendime daha iyi nasıl davranırım bi ilişkim bitti ve panik ataklar geçiriyorum çünkü bana yalan söyledi bi kızla tanışmış ama arkadaşının tanıştığını söyledi sonra ben gittim kıza instagram ismimi verdim seni seni silmiştim önüme baktım dedi sonra da diyor ki seni hala seviyorum senden başkası olsa bile seni düşüneceğim bu ne demek oluyor benimle oyun oynuyor bence aklımla kötü hissettiriyor bana